Utvärdera utlandet

Hittade denna lista. Var ju lite kul.

Var har du varit? Oxford, Lyon (och Åland)

Vad var syftet? Att plugga.

Vem var den knäppaste personen du träffade? Ja det måste nog vara den knäppa irländaren jag bodde med i Oxford. Bara knark och mera knark.

Men Jay i Oxford måste få ett hedersomnämnande. Hans förvirrande liv med två pojkvänner och ett stort antal lösnummer var det snurrigaste jag har sett på länge.

Vad var bäst? Oxford var bäst. Jag gillade verkligen staden och skulle gärna åka dit igen.

Vem var den största förloraren du täffade? Det måste vara min brittiska housemate. Han är 200 000 SEK i skuld för att han slängde pengar på sin japanska flickvän som nu är tillbaka i Japan.

Vad ångrar du? Jag ångrar ingenting konstigt nog. I slutändan var det erfarenheter som fick mg att växa.

Vad lärde du dig? En massa. Självklart en massa via studierna men jag tror man alltid lär sig saker när man är borta utomlands.

Vem kom och hälsade på dig? Big Mummy, Kusin C och Herr X. Folk verkade inte alls kunna lista ut vem Herr X är.

Vad var den bästa upplevelsen i sovrummet? Oj oj I SOVRUMMET, ja där vinner nog den knäppa spanjoren.

Tog du några droger? Nej inga

Vilket flygbolag var bäst? Brussels Airlines var bra trots att de tappade bort min väska.

Bästa stranden? Montpellier var den enda jag besökte

Vackraste vyn? Lyon om natten upp mot berget. Var fantastiskt vackert.

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Tur att jag är så clairvoyant så jag förstår vem Herr X är. Blir kanske en nära relation snart?!?

2007-09-20 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback