Ut på yttersta grenen

Hej Pierre

Jag har läst alla dina bloggar och gillar dem verkligen. Efter all denna tid utomlands, vad har du lärt dig? Och vad har du lärt dig av att blogga?

//Erika N

Hej Erika
Va kul att du gillar mitt bloggande.

Jag har lärt mig en massa under tiden utomlands. Självklart så tänker man på det rena pluggandet som faktiskt har gett mycket. Detta inkluderar faktiskt Frankrike. Jag lärde mig mycket där.

Det som var lite konstigt var att jag aldrig längtade hem. Ok nu kanske jag övertolkar detta men det är konstigt på något sätt. Ja man ska fan inte läsa in så mycket i det.

När jag fått lite distans till allt så måste jag säga att jag längtar tillbaka till Oxford. Jag gillade verkligen den staden och det var kul på många sätt.

Jag vet inte om bloggandet har lärt mig något. Kanske att människor runt mig känner mig bättre. Jag har väl insett att jag är rätt kass på att berätta hur jag känner och så. Det är nog något som jag måste bli bättre på.

//Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback