Sveket började med porrsurfning och snusksamtal

Igår hade min hemkommun Sundbyberg fullmäktigemöte för första gången sedan två moderater hoppade över till sossarna.

Det blev tillslut en sosse som kommunalråd med rött/grönt stöd.

Detta är ju otroligt synd med tanke på att 53% av sundbybergarna röstade på alliansen. Men ska man peka ut en syndabock så måste man ju peka på moderaterna.

Moderaterna har bytt ledare stup i kvarten sedan deras långvariga ledare avslöjades med porrsurf och snusksamtal. Det verkar ju inte ha varit någon ordning. Man skulle från börjat ha låtit Folkpartiets Nina Lundström leda alliansen.

Jaha så att få köpa min lägenhet kan jag ju bara glömma. Det var ju synd.

Kommentarer
Postat av: Suhrskan

Och jag lägger INTE min röst på moderaterna nästa val......som jag gjorde detta val snacka om att blivit blåst!!!!
inte rätt att två kan hoppa över till sossarna på dert viset då får de fan
imig hoppa av totalt och ge någon annan platsen......
Inte så vi röstade i Sumpan....jag är också mycket besviken

2007-09-25 @ 15:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback