Sperma i poolen

Statliga sentry.nu tar nu upp problem med sperma i poolen

Sperma i poolen

Hej!
Jag var i en bubbelpool i ett badhus utomlands och när det slutade bubbla såg jag att det flöt runt massa sperma i vattnet.

Nu undrar jag hur stor risk det är att smittas av någon sjukdom pga detta? /kluven


Sentry svarar:

Hej

Jag skulle säga att du kan sluta oroa dig. Du kan inte blivit smittad av någon sexuellt överförbar sjukdom. Lugn!
Om den sperma som flöt i poolen skulle innehålla någon bakterie eller virus så överlevde dem inte i vattnet, som säkert dessutom innehöll något form av reningsvätska exempelvis klor.

För att bli smittad av någon sjukdom från sperma så ska sperman komma i kontakt med dina slemhinnor inuti din kropp. Simma lugnt vidare!


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Uuuuuu! Intresseklubben noterar. Inte! :-P

2007-09-02 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback