Happy Leather Pride

Idag dra Baltic Battle eller Sthlm Leather Pride igång. Detta är väl ett evenmang som knappast kommer uppmärksammas speciellt mycket.



Personligen är jag helt ointresserad av läder. Men jag vill ändå stödja dem som vågar vara annorlunda i gayvärlden.

Det har liksom blivit någon slags norm att man ska sitta där i innerstan med sin partner och hoppas på barn annars är man inte normal. Och förfära sig över vad vuxna män eventuellt ägnar sig åt på Sthlms enda läderklubb. Klubben som är den äldsta klubben i Sthlms historia med anor från 70-talet.

Jag har väl varit typ 5 gånger i hela mitt på denna klubb. Oh herregud vad en del ojar sig över detta. Och historierna förvärras till oberipliga höjder om hur kinky jag måste vara. Sånt där kan jag bli så trött på att jag bara vill klappa till en del.

Kommentarer
Postat av: Ponte

Vuxna människor måste få traska till läderklubben när de känner för det och känner de inte för det så kan de ju avstå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback