Ensamhet

Hej Pierre

Jag har läst din blogg länge. Jag gillade verkligen inläggen om ensamhet. Varför slutade du skriva om det?

//Lars

Hej

Ja det fanns inte så mycket att skriva om. Jag har sagt det jag kan om ämnet. Flera har skrivit till mig om detta men jag känner att det inte är ett ämne som kan säga så mycket mer om.

Det enda som jag har tänkt på är alla som skriver till mig som mår dåligt. Man måste våga söka hjälp om man mår psykiskt dåligt. Det behöver ju inte vara psykakuten men man kan ju kontakta sin husläkare bara för att  få prata av sig och få en läkare som kan bedöma läget.

Det ska inte vara en skam att må dåligt!

//Pierre

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Nu är det du som ser till att bli bloggvärldens motsvarighet till Dr Phil! :)

2007-09-25 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback