Böglistan

Har du haft gruppsex? Som om jag skulle pyssla med sånt...

Har du haft sex på jobbet? Nej inte alls. Lite närgånget med Fru P är allt

Amerikanska eller Brittiska Queer as folk? Absolut US-versionen. Den är så jävla bra

Sex med kondom vid anal sex? Ja absolut

Sex med kondom vid oral sex? Nej nej

Vill du gifta dig i kyrkan? Jo det skulle jag nog vilja

Vad är den längsta perioden du har levt utan sex? Den perioden upplever jag nog nu på Åland

Var Brokeback Mountain bra? Den var ok men kanske inte lysande

Finns det en VIP-hylla inom gaylivet? Jo för fan och alla vill vara på den

Rapport eller Top Model? Rapport utan att tveka

Haft sex med en kvinna? Nej aldrig. Åter igen får jag hänvisa till Fru P

Öppet homo på jobbet? Ja för fan. T.o.m Yassin fattar nog nu vartåt det lutar.

Din homo-idol? Alla bögar som bor i ett litet samhälle och vågar stå för det

Vilka är de mest överskattade kändishomosarna? Jonas G, Mark L, Eva och Efva, Jöback mfl

Kan man ha sex vid första dejten? Madam X har lärt mig att har man en man i snaran så kan man inte släppa honom.

Finns det andra bögar på ditt jobb? Jooo men är fan snålt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback