Bloggdöden

Långa promenader med hunden och DVDs ger inte så många uppslag till att blogga....

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Men det är ju egentligen betydligt viktigare att du rör på dig och har det bra än att sitta vid datorn och blogga. Internet och dator är egentligen bara tidstjuvar som stjäl tid från annat som är viktigare/roligare. Så nu ska jag också ta och bege mig ut en sväng!

2007-09-10 @ 18:47:10
Postat av: Big Mummy

Men det är ju egentligen betydligt viktigare att du rör på dig och har det bra än att sitta vid datorn och blogga. Internet och dator är egentligen bara tidstjuvar som stjäl tid från annat som är viktigare/roligare. Så nu ska jag också ta och bege mig ut en sväng!

2007-09-10 @ 18:47:15
Postat av: Big Mummy

Now available in stereo...

2007-09-10 @ 18:47:46
Postat av: Ponte

Du får ut och ragga ålänningar

2007-09-10 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback