Städerna

Åland
Ja detta var ju ingen ny erfarenhet för mig men det var nog den längsta. Var fantastiskt kul med D&R. Jag ser dem ju mer som familj än vänner. Finns ju inga som jag skulle kunna bo så länge hos. Speciellt inte mig egna familj....

Lyon
Det var en dötrist stad. Det kan man inte komma ifrån. Men jag lärde mig en massa där, både språkligt och personligt.

Oxford
Fan vilken upplevelse det var. Jag gillade verkligen staden. Den var så lagom på alla sätt. Och gud vilka minnen som jag tyvärr aldrig kommer skriva om i denna blogg.

Jag är så glad att jag gick utbildningen. Om jag nu bara kunde få någon nytta av den....

Kommentarer
Postat av: Ron

Ja... det har varit roligt att få rå om dig så här länge. Fattar inte hur en dryg månad kan gå så snabbt, bara. Hoppas resan hem gick bra... Synd att jag måst jobba, hade annars gärna följt med och vinkat av dig vid båten...

2007-10-01 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback