På TV

Idag vaknade jag vid 7-snåret. Men jag var lite halvsömnig och la mig framför TV:n. Bland alla barnserier hittade jag den gamla 80-tals klassikern Lace.

Tyvärr var det säsong 2 där hon letar efter sin pappa och den tyckte man ju var kass redan då. Men vilken konstig tid att visa den på.

På lördagkvällar kan jag rekommendera From Ladette till Lady på TV 400. Det är dne andra säsongen om en klassisk finishing school i England där trashiga flickor ska lära sig att bli riktiga damer. Hysteriskt kul.

Efter det kommer en annan brittisk serie som är lite på samma tema men då ska de engelska flickorna bli amerikanska pageant models. Kanske inte riktigt lika bra men ok att se på.

Speciellt roligt är den amerikanska coachen som är opererad som fan och skillnaderna mellan henne och de engelska landsbygdsflickorna är sååå rolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback