Män har sex med varandra på videoklubb

I novembers nummer av QX så har man ett långt reportage från stans videoklubbar. Rätt intressant läsning. Jag är själv inte kund hos dessa klubbar men tycker det är kul när man vågar spegla någonting som inte innebär att man ligger och håller om varandra framför brasan.
Senaste numret av QX

Det man dock inte vet något om är hur många av dessa män på videoklubbarna har en fru att gå hem till....

Ur artikeln:

"Men, i ett öppet bås sitter en snygg kille, gissningsvis

från Mellanöstern, och runkar. Kittlande. Och äntligen. En snygg kille

i trettioårsåldern kommer in i kabinområdet. Våra blickar möts ett par gånger,

men jag är alltid först med att vända bort blicken eftersom jag inte vill lova mer än vad jag kan hålla.
Tar ett varv till och tänker krasst på hur mycket tid man

egentligen spiller för att få spruta i sju

sekunder. Jag öppnar en dörr som leder mig in i ett litet rum där jag hittar Mellanösternkillen och den snygga killen.


De sitter bredvid varandra och runkar.

Ett sting av avundsjuka bränner mig.

Vad gör jag nu? Stå och titta? Vill, men vågar inte, så jag drar vidare. Redan efter ett varv återvänder jag.  Ett par minuter senare rycker Mellanösternkillen till, reser sig

och sprutar ut över golvet."

Läs hela artiklen på sidan 37 i denna pdf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback