Cirkeln är sluten

I januari kom Big Mummy och hämtade mig för skjuts till Arlanda och jag gav nycklarna till min hyresgäst.

Idag var det samma personer men han gav mig nycklarna och stack,


Så skrev jag i januari:


Örnen har landat

Ok jag är framme. Är långt fr Buckingham Palace men här är jag.

Går in på detaljer senare.... 2007-jan-13 @ 20:03
PermalinkSaker jag görKommentarer (1)Trackbacks (0)



Time

Dags att packa ner datorn. Vet inte när jag kommer vara uppkopplad igen! 2007-jan-13 @ 09:11PermalinkSaker jag görKommentarer (2)Trackbacks (0)



Insåg

Oj nu insåg jag att jag faktiskt ska åka och att jag ska vara borta ett år.

Mmmmm vad har jag gett mig in på? 2007-jan-13 @ 08:31PermalinkSå tycker jagKommentarer (1)Trackbacks (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback