Två pojkar säljer sig

I ett hamnkvarter i Lyon stötte jag på två killar som bad om eld till ciggen. De sålde sig på gatan. Jag intervjuade dem lite grann.

Vad är ni påverkade av?
Jag har tagit lite (uppfattar inte vad han säger)

Hur länge har ni stått här?
Det har väl blivit 2 timmar. Det går rätt segt. Jag har inte fått någon men Fabian har sugit av en kille.

Vad kostar ni?
Beror lite på bilen men jag suger av en kille för 20 euro och de får knulla mig för 40 euro.


Fan va du är billig, nej jag vill ha 30 för en avsugning. Men skit samma, Alex vår hallick tar hälften.


Varför har ni en hallick?
Jo men man måste ha en hallick om man jobbar här. Jag körde solo ett tag men då spöade Alex upp mig så jag hamnade på sjukhus en vecka..

Varför gör ni det?
Knarket enda sättet att ha råd.

Men känns det inte äckligt?
Nej, man blir van. Jag tänker inte på det längre. Men visst det är jobbigt om man börjar blöda i röven eller om gubben inte har tvättat kuken på länge

Vill ni sluta?
Jo vi skulle nog båda vilja sluta med knarket men man orkar liksom inte.

Är ni inte rädda`
Nej oftast inte men visst har man hamnat i situationer som varit farliga. En gång plockade en kille upp mig i bilen. Han körde mig till en lägenhet där jag blev gruppvåldtagen hela natten och de injecerade något skit i mig så jag svimmade av.

Men kan ni inte få hjälp?

Du ska nog sticka nu. Det är Alex i den blå bilen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback