Sexuellt fri

Hej Pierre

Det faktum att du är så sexuellt frisinnad, har du fått det av Mamma S eller E?

//Anders

Hej Anders

Vem i helvete har sagt att jag är sexuellt frisinnad? OM jag nu vore det så skulle det vara lite svårt att svara på frågan.

Jag skulle kunna svara Mamma S för hon skulle inte hitta den här bloggen om hon så hade GPS och fru P vid musen.

Svarar jag Mamma E så blir det sånt liv på måndag att jag kommer få sjukskriva mig. Mamma E låtsas alltid vara så skygg och oskyldig men mig har hon inga problem att skälla på.Och hon får alltid polskan att hänga på Via Dolorosa fram.

Så svaret är väl: nej här är ingen frisinnad alls....

//Pierre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, din sexuella frigjordhet har du inte "ärvt" från mig. Jag är lika oskyldig som jag ser ut. Däremot har jag inga problem med att skälla på dig men det får anstå tills på onsdag. Jag är nämligen på kurs måndag oh tisdag.

2007-11-18 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback