Saffran och dildo

Idag hade jag en tidig inspelning som polskan hade bokat. Eftersom blå linje bara krånglar så var jag ute i god tid. Men självklart så funkade tbanan utan problem så jag var på jobbet i arla morgonstunden. Bara för att få reda på att inspelningen var uppskjuten till klockan 11.

Glädjestunden på dagen var när den lilla fröken Visby sprang ut och köpte saffransbullar åt oss. Ja det var typ hon, jag och den gravida som åt. De andra är ju på ständig diet.

Mamma S och Pappa U har blivit fanatiska användare av diverse forum på nätet som skvallrar om vilken kändis som gillar pisk och vem som avgjuter dildos från sin egna snopp. Var ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Rexxie

Vad är det för spännande forum? Jag vill omgående ha adressen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback