Personliga varumärken i Sverige

Detta ska vara dem med starkast personliga varumärke i Sverige.

Medietoppen
1. Bengt Magnusson TV4    
2. Kristian Luuk SVT     
3. Martin Timell TV4  
4. Mark Levengood SVT    
5. Hasse Aro TV3
6. Anders Lundin SVT    
7. Kristin Kaspersen TV4   
8. Renée Nyberg TV3    
9. Tilde de Paula TV4    
10. Jan Guillou krönikör Aftonbladet
     

För det första är jag mycket förvånad över att se Kaspersen på listan. För allvarligt talat så gårväl hennes karriär jävligt knackigt. Hon verkar ju aldrig hitta riktigt rätt.

Sedan tycker jag att Kristian Luuk och Tilde de Paula är kraftigt överskattade. De är ju ena riktiga tramsmajor. Orkar inte med dem.

Fast mest överskattad av alla är Mark Levengood. Inget är ju egentligen bra som han gör. Är ju bara att folk tycker han är så jävla gullig med sin dialekt.

Kommentarer
Postat av: halländskan

Måste invända mot din dissning av Mark. Jag var på ett seminarium för ett tag sen där Mark var en av talarna. Jag tror knappt aldrig att jag har hört maken till skicklig föreläsare! Ledigt och lätt kom han hela tiden tillbaka till huvudspåret trots sina många utvikningar. Och han hade dessutom vettiga saker att säga.

2007-11-24 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback