Mitt bröllop

Idag kom den lilla bedårande Fröken Visby med en lysande idé: Jag kan ju ha ett Star Wars tema på mitt bröllop.

Ja jag vet att jag inte har någon karl men man måste ju vara ute i god tid. Så nu tänkte jag börja med rollbesättningen.

Slumpvis börjar vi med några (ja Fru P, du får också komma).

Själv ska jag vara Prinsessan Leia med två kanelbullar på öronen.


Men vad ska följande personer ha för roller?:

1. Mamma S
2. Big Mummy
3. Kusin C
4. Mamma E

1. Jabba the Hut


2. Chewbacca


3.  Kejsaren


4. Yoda

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Jag tycker nog att jag skulle passa bättre i rollen som Han Solo. Naturligtvis har jag då den UNGE Harrison Ford i åtanke när jag tänker mig min gestaltning!

2007-11-08 @ 07:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback