Manlig hora

Har jag publicerat detta innan? Jag hittade det bland mina papper. I Oxford stötte jag på en kille som sålde sin kropp. Nej jag träffade inte honom som kund. Ställde lite frågor till honom som jag skrev ner.

Varför säljer du din kropp?

Jag jobbar som receptionist på ett gym. Lönen är bara 5 pund per timme. Jag gör detta för att få råd med livet.

Hur länge har du gjort det?

Jag har gjort det sedan jag var 17 så i 3 år.

Tar du vilka kunder som helst?

Ja så länge som de vill betala s¨är det ok

Vad ställer du upp på?

Jag ställer upp på allt utom något som innebär blod. Oftast så suger jag och blir knullad men rätt ofta så kissar män på mig.

Men hur fan pallar du med det?

Man vänjer sig. Jag röker rätt mycket hasch

Vad kostar du?

Beror på en enkel avsugning kostar 20 pund med sedan blir det flera hundra pund för en natt eller mer.

Hur hittar du dina kunder?

Oftast via mina annonser på nätet. Nu blir det också rätt mycket på en rastplats utanför Oxford. Där blir det oftast en avsugning.

Skulle du vilja sluta?

Nej inte direkt. Jag behöver pengarna.

Men är du inte rädd för sjukdomar?

Nä, får man något så får man det

Vad ska du göra här näst?

Nu ska jag köra ut till rastplatsen. Har jag tur så blir det en 5-6 kunder. Imorgon åker jag till Barcelona med en 65-årig stamkund

Allt är fritt översatt från engelska. Det var så tragiskt att möta honom. En ung snygg kille men ändå så trasig..

Intervjuade 2 killar i Lyon också. Ja jag vet att det är konstigt att jag stöter på dessa men det var en ren slump. Ska ta och översätta från franska när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: M L

Verkligen tragiskt...

2007-11-06 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback