Jag och gotlänningar

Idag fick jag frågan om varför alla dessa gotlänningar har dykt upp i min blogg. Så låt mig reda ut begreppen.

Herr Gotland är en man i sina bästa år. Anledningen till att jag inte vill att han ska läsa bloggen är för att jag vill skydda honom mot för mycket värdsliga saker. Innerst inne är han en oskyldig pojke som inte har exponerats för världens snusk.


Sedan har vi Fröken Visby som var min ersättare under min tjänstledighet. Här tror jag att mina kollegor var lite nervösa hur vi skulle gå ihop. Man var nog rädda att vi skulle ta ut varandra.

Men so far går det alldeles utmärkt med den förtjusande lilla människan. Jag hade dock hoppats att hon skulle vara mer intresserad av att rulla runt naken och ät kanelbullar. Men just på den punkten har vi inte riktigt klickat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback