Frågor

Senaste tiden har många frågat mig om jag har landat hemma i Sverige. Och svaret på den frågan är väl ja.

Nu känns det som jag aldrig varit borta och allt bara rullar på. Många vill också veta om jag kommer stanna i Sverige. Och jo nog kommer jag göra det. Visst jag har ett visst sug efter utlandet men det blir nog att jag stannar i Sverige, Tror jag...kanske

Flera ha väl så där smygkritiserat mig för att jag är lite väl fixerad vid min arbetsplats. Men jo det är så jag funkar. Skulle aldrig kunna ha ett känslokallt jobb som jag bara gick till och satt av tiden.

Men visst jag förstår att kollegor med partner och barn har andra fokus här i livet. Så va fan, jag får väl göra vad jag vill. Inget jag lider av.

Om jag stannar på XXX? Ja man får väl se vad de har att erbjuda.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback