Född bög

I veckan har det slumpats att jag flera gånger diskutera huruvida man föds bög eller blir det.

Jag är helt övertygad om att man föds till det. För vem skulle välja att bli så annorlunda. Nu har jag ingen aning om vad forskningen säger men jag har alltid vetat att jag är bög. Jag visste det skrämmande tidigt.

Och nog fan är jag uppvuxen i en heterosexuell miljö så det står härliga till. När jag växte upp så gällde det att en man var en man och inte visade några känslor.

Och handen på hjärtat mina gamla klasskamrater men även på gymnasiet så var det ju faktiskt rätt så stereotypt hur en man skulle vara. Jag påminns ständig om detta från lilla Kusin C som verkligen lever kvar i den tidsåldern men det är ju rätt charmigt nu när man fått distans :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback