Finskor och herpes

1. Såg en kraftig felsägning på nyheterna om min arbetsplats. Men utgår ifrån att pressekreteraren ser det själv. Orkar inte ringa henne.

2. Fröken Sisu läser min blogg halv sex varje morgon.

3.  Suhrskan skrämde skiten ur mig och påstod att jag skrivit någon om min högsta chef. Så är inte fallet. Skriver faktiskt aldrig om chefer. Och jag skriver egentligen inte om kollegor heller. Ok ska snart sluta i alla fall...

4. Jag trodde jag fick munsår då och då men idag upplyste apoteket mig om att jag bara har sprickor i läppen. Så jag ska bara smörja.

5. 20.30 ska jag titta på SVT 2 om ett svenskt par som flyttar till Åland.

6.  Jag irriterar mig så på X. Borde söka terapi.

Kommentarer
Postat av: Fif

Gillar din blogg, den är speciell
och kul att läsa 8)

Postat av: KimJ

Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-26 @ 20:19:31
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback