Dansk dill och nästan headhuntad

Jag bestämde mig för att gå ut på en långpromenad. Fy fan va tråkigt väder det är. Man blir ju rent deprimerad. Avslutade med en sväng på Willys. Därinne hälsade en kille på mig. I samma stund kom vi nog båda på att vi bara kände igen varandra från QX så jag fällde nerblicken i golvet som den blyga pojke jag är.

Mamma S har via SMS meddelat att hon är åter online. Min enda tröst är att hon aldrig riktigt hittar till den här bloggen. Och nu har man ju även Fru P på MSN. Herregud, damer på ålderns höst verkar bli riktigt högteknologiska.

Sedan hade jag över X och Y. Det var ju väldigt trevligt. X vill ju med våld rekrytera mig som Copy till hans jäkla reklambyrå. Men han verkar ha så trista projekt och jag undrar verkligen hur mycket svarta pengar som finns i hans rörelse. Han är också enormt tjatig att lyssna på.

Ikväll avnjöt jag fiskbullar i dillsås. Jag skulle vara miljövänlig och köpte ekologisk färsk dill. Men sedan såg jag att den var dansk. Hur jävla miljövänligt är det att transportera den enda hit? Ja jag slapp i alla fall friterar kycklighuvud
som detta stackars barn.

Kommentarer
Postat av: Ponte

De vill bara komma åt dina tjänster och lära sig mer om män...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback