Dagen

Idag började det med att mitt ryggont kom tillbaka. Känns som fan men när jag går så känns det bättre så jag har försökt hålla mig på benen.

X gick väl åt helvete men va fan.

Slog mig att jag aldrig tackat lilla Gullan för all hjälp under min utlandsvistelse så jag gick och köpte 40 rosor till henne. Tyvärr insåg jag ju inte vilken snöboll jag satte igång. Fru P tog det med fattning men Mamma E slängde sig på golvet och gallskrek. Så nu blir det operation plåster på såren. Snart har man väl Big Mummy på dörren.

Sedan skulle vi flytta runt på avdelningen. Vi hade beställt flytt av datorer och telefoner till klockan 13. Mitt i alltihopa skulle mamma S minsann byta bord. Detta är gigantiska bord. Men jo hon skulle till varje pris ha ett bord med sig.

Jag svor mig fri så då drog Mamma S in Mamma E i det hela. Först skulle damerna dra ut alla sladdar och det gick väl då där. Sedan skulle de dra iväg bordet innan datorerna hade flyttats. Ja allt blev ett enda virrevarv. De där damerna är i en svår ålder.

På eftermiddagen satt jag på en föreläsning men fick så ont i ryggen att jag blev tvungen att gå ut. Kan inte sitta ner så länge,

När jag kom hem så ringde M från Holland och berättande varenda jävla detalj om sin vecka. Ja men allvarligt, hur mycket bryr jag mig om vem som sa vad på kontoret.

Sedan fick jag en ingående beskrivning över hur hans dejt med toyboy hade gått. Hans pojkvän hade ju haft en bizarr dejt med en tjej och en kille och resultatet hade väl inte varit kanon direkt.

Sedan ringde Miss E och gav mig alla detaljer från BB. Jag uppmanade henne att ringa Mamma E för hon vill ju veta allt om bäckenbotten till amning.

Sedan ringde Mr M och vi babblade på en stund. Tätt följt av Gullan så vi kunde summera veckan och vem som gjort vad med vem. Försa mig nästan vad jag pysslade med inför julfesten men bet mig i tungan.

Kvällen avlsutades med 2 timmars tala ut med Kusin C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback