Brist på drama

Ja idag hade vi uppföljningsmöte för det beryktade mötet som jobbet hade i juni. Då enligt vissa min blogg var ett hett ämne. Tyvärr tog ingen upp bloggen idag så mina förberedelser för en stor fight var förgäves.

Fru Täby gick på mammaledighet idag. Fick några vassa råd hur jag skulle handskas med Furan och Gullan. Jag tycker fortfarande att jag behöver en elpiska men det tyckte hon var onödigt.

Fru Suomi vill att vi har privata lektioner i finska. Men vette fan om jag klarar av det.

Jag får många mejl från folk som vill ha tips om att skriva CV. De har hittat min blogg via sökmotorer. Tro mig, det där eviga CV-skrivandet jag gjorde i England blev jag inte klok av.

Usch jag undrar om XXX kommer och ha den rätta karriärvägen för mig. Jag hoppas faktiskt att de har det men saker kan gå så segt där ibland.

Flera kom idag fram och tyckte jag skulle skriva mer om jobbet. Men nej jag står fast vid min nedskärningsplan. Det måste väl finnas något annat i mitt liv? Ok kanske inte men man får väl låtsas då....

Min fd kollega Fröken Zurich var på besök. Var jättekul att se henne igen. Jag blev grymt avundsjuk på hennes karriär utomlands. Kanske Annika har rätt och Zurich har allt?!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag visste väl att du skulle fatta till slut! Zürich rocks.

Fast just nu befinner jag mig faktiskt nagra veckor i Barcelona. Chefen insisterade pa att finansiera ett projekt här, sa det var bara att foga sig. Fast det klart, en lägenhet 5 minuter fran Medelhavet är inte helt fel...

2007-11-28 @ 08:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback