Bonde söker fru - sanningen

Som jag tidigare tagit upp så är jag ett hängivet fan av Bonde söker fru. Trots att jag tycker det är plågsamt att se att jag mestadels ligger på golvet och skriker. Men dagen efter kan jag ju sammanställa resultatet med Mamma S.

Min analys av bönderna:
[Bild: Karl Petter]
Är väl en av de söta bönderna. Tyvärr så tror jag att han imponeras väldigt mycket av bikini och stora bröst. De tjejer som han har valt ut kommer knappast att bosätta sig på landet. Konstigt också hur han favoriserar en av tjejerna och till och med går till sängs med henne. Tacka fan att tjejerna sticker hem frivilligt.

[Bild: Susanne]
Allt som har med denna kvinna verkar vara så fejk. Alla konversationer verkar som de läser ur manus och gör det med en robots passion. Värst av dem är den där skalliga snubben med örhänge som det bara sprutar ut en massa "klokheter" från. Och det är något mycket skumt med Susanne. Tror inte det blir något i slutändan.

[Bild: Fredrik]
Ja här saknar jag ord. Detta är ju lyteskomik. Alltså det är inte ok att exponera någon med såna uppenbara problem i TV. Jag får dåligt samvete över att jag ens skriver detta. Även om man är kåt på tittarsiffror så måste man ha någon slags etik. När det gäller brudarna så ska han ju ta den djurintresserade tjejen från Gotland med glasögonen. Rakt av - inget att fundera på.

[Bild: Anders Jönsson]
Han tycker jag man inte sett så mycket av. Här verkar man ju åter igen mest få bevis på att gotlänningar är lite speciella. Och då menar jag den hysteriska gotländskan som bor på hans gård coh som verkar seriöst villig att mörda de andra för att vinna. Vore jag de andra tjejerna så skulle jag inte låta henne hälla upp mitt kaffe eller promenera i bergen med henne.
Anders är dock rätt söt och Mamma S klara favorit. Pappa U får visst alltid stå redo med kalla omslag när han visas i rutan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback