Bajsmannen på SVT och Mamma S försöker sms:a

Idag fick jag veta att X inte behöver Y:a på på jobbet. Sånt där kan irritera mig som fan. Man kan inte göra sånt olika. De blir bara irritation.

Idag hann jag svänga förbi Fru Täby och flickorna Bruse. Jag är så bekymrad över hennes mammaledighet. Speciellt nu när Y och U går igenom sina svåra åldrar. Apropå svåra åldrar så stolpade Fru P ut ut kontoret klockan tio med norrländskan under armen. Inte såg jag dem mer men nog fan fick jag springa och svara i telefon.

Miss E ringde och meddelade att dottern ska heta Ebba och att hon ammar och sover enligt schema.

HR-flickan satt och avslöjade kändishemligheter allt från bajsmannen på SVT till världskändisen som ger 7åringar herpes. Så nu ska Mamma S och E gå igenom diverse obskyra forum på nätet för att lära sig mer.

Herr Gotland lägger all sin tid på korrläsa min blogg cok skicka kommentarer till mig. Något säger mig att denna sida kommer fyllas av hardcore bögporr så kommer hans besök att gå ner till ett minimum. Klarar inte av att han sitter där med sina oskuldsfulla ögon.

Ikväll har jag försökt sms:a med Mamma S. Det går inte så bra för hon är ju lite instabil med knapparna. Så nu sitter hon och skickar ett ord i taget. Ja det är ju inget på TV just nu så det får bli min egna lilla följetong....

Kommentarer
Postat av: Mamma E

Vad gjorde A, G och J när X och U Y:ade och är inte Z, H, M och T också i samma svåra ålder som Y och U? Jag tycker, liksom resten av alfabetet, att det börjar bli rätt svårt att hänga med i din blogg.

2007-11-21 @ 20:05:08
Postat av: Pierre

Jag har börjat blogga på gotländska...

2007-11-21 @ 20:26:58
Postat av: Fröken Visby

HA, du skulle inte kunna prata gotländska om du så fick en rauk höger. Öva på följande mening: naj, jag kan inte jåbbe för jag ska spele kejno

2007-11-23 @ 10:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback