Bajsmannen på SVT fortsätter

I eftermiddag var jag tvungen att jobba hemifrån för att det skulle komma några elsnubbar och installera något. Nu tycker väl många att det är skumt med att jobba hemifrån. Men jag måste säga att jag fick mycket gjort. Jag koncentrerar mig så mycket bättre när jag är ensam. Jag tror jag har ADHD eller något för kontorslandskap är inte för mig.

Hur som helst, de skulle komma någon gång mellan 13 och 17. 13.45 dyker de upp och konstaterar att de måste hämta något. Jag utgår ifrån att de ska komma tillbaka inom en minut eller så. I skrivande stund har jag ännu inte sett till dem.

Idag skulle ju jag och Mamma S tala ut om Bonde söker fru men alla andra skulle bara tjata om sina personliga problem när vi har något viktigare att tala om. Mamma S hade för övrigt desperat letat runt på webben för att hitta mer info om Bajsmannen på SVT men hon lyckade inte.

Glädjande igår var ju att vi slog Lettland så jag slapp lägga ner mitt konto på Facebook. Det gick ju riktigt dåligt för England. Är ju jäkligt konstigt att de aldrig är nöjda med tränaren. Har spelarna inget ansvar alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback