Äntligen lite drama

Daniel fick lämna Idol igår kväll. Det trodde jag väl aldrig men äntligen händer det något i detta sega program som hittills mest handlat om juryns missnöje och Jihdes babbel.

Jag har verkligen ingen favorit i år och jag har inte gillat deras olika teman på kvällarna. Men nu har man ju i alla fall lite spänning i omröstningen där uppenbart allt kan hända.

Undersökningar har ju visat att Idol har en mycket ÄLDRE publik än man trott innan. Så annonsörerna betalar ju egentligen för reklam riktad åt helt fel målgrupp. Jag skulle också tro att detta förklarar alla röster på Andreas som alla utnämner till nästa dansbandsstjärna. Men allvarligt talat, skulle han ens klara av det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda är faktiskt bra såg henne för några dagar sen :D

Postat av: Big Mummy

Men hur menar du nu? Om Idol har en väldigt ung publik så borde väl dansbands-Andreas åka ut med diskvattnet för unga gillar väl inte dansband?

Jag såg bara utröstningsndelen igår med en snabbrepris av deras framträdanden men Andreas är ju fan inte bra! Det är inte Amanda heller. När alla fyra fick gå upp på scenen så kände jag bara att Jeez vad löjligt! Och när Daniel och Amanda fick ta ett steg framåt så kändes det ännu löjligare. Tills Andreas och Marie fick gå och sätta sig! I det läget hade jag kunnat ringa Unibet och satsat hela mitt sparkapital på att Amanda skulle åka; resultatet gick ju som en chockvåg genom hela lokalen! Jag tror snarare att Daniel åkte för att folk trodde att han satt säkert och att det var bortkastade pengar att rösta på honom.

2007-11-24 @ 09:27:30
Postat av: Pierre

Skrev fel...HAR EN MYCKET ÄLDRE PUBLIK

2007-11-24 @ 09:29:19
Postat av: Big Mummy

Kanske ska börja ta betalt för min korrekturläsning?

2007-11-24 @ 09:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback