Vill inte ha AIDS

Fick denna lista per mejl

Vilken sjukdom är du mest rädd att få?

Vill inte ha någon sjukdom men antar att jag är mest rädd för cancer och HIV.

Har du haft sex med någon kändis?

Njaaa, ex-maken till en kvinna som haft ett bidrag i Melodifestivalen. Är det en kändis? Och så har jag sett en Big Brother deltagare ha sex samt en känd författare/artist ha sex.

Vilken ålder skulle din ideal partner ha?

Oj jag vet inte...28-45 kanske?

Vill du ha barn?

Nej, nu lever jag bara för Miss E och hennes kommande barn.

Har du någonsin besökt en bastuklubb?

Endast i studiesyfte. Och det var för att Big Mummy tvingade mig!!!!

Har du haft sex med någon av det motsatta könet?

Nääää tack.

Vilken nationalitet är bästa älskarna?

Oj, spanjorer, fransmän men jag har en förkärlek för finnar men de är knappast bäst.

I vilket svenskt län är de bäst på sex?

Oj, jag skulle säga Skåne. Ponte verkar väldigt sexuell i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Ponte

Nejdå, mest gosig skulle jag uttrycka det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback