Vilken jävla dag

Idag anlände kusin C till UK.

Jag skulle hem efter college - snabbdusch - sedan på bussen till London.

Steg 1 och 2 gick bra. När jag skulle gå så blev jag stoppad av polisen som sa att jag måste gå in och stanna inne,

Messar Kusin C och säger att jag blir lite sen.

För att göra en lång historia kort (är trött nu) så har de hittat en cannabisfabrik next door.

Eftersom jag är utlänning släpades jag in till polisstationen för mitt vittnesmål. Det tog all evighet. Bara för att de skulle ha ett tomt papper för jag hade ju inte sett något.

Det blir London imorron istället.

Men alltså denna tid i UK!!! Jag saknar ord!!  När jag har lugnat mig och har mer energi ska jag sammanfatta dessa absurd amånader och allt knäppt man har varit med om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback