Vidrig pedofil

Via Bloggportalen hittade jag en blogg där en mamma tagit upp en .se adress med klar pedofil anknytning.

Alltså det är bara en politisk appell för pedofiler. Inga bilder eller så. Antar att den är laglig.

Hela resonemnaget går ut på att homosexuella har lyckats få rättigheter så nu vill pedofilerna ha det.

Nu kan ju detta vara en produkt av anti-homorörelsen. Men oavsett blev jag så illa berörd.

Tvekade om jag skulle länka till den men nää jag vill inte uppmana till besök. Den som är intresserad kan hitta den via bloggportalen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Va????????? kan inte vara möjligt. Är hon inte klok!!!!!!!!!!!

2007-05-29 @ 15:35:06
Postat av: Pierre

Ja alltså hon pratatde OM denna vidriga .se adress

2007-05-29 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback