Vad man suger på

DETTA SKA INTE LÄSAS AV KÄNSLIGA

När jag kom fram till Victoria så insåg jag att jag inte hade någon frukost hemma. Så jag sprang in på M&S och köpte ngr banana/havregryn shakes.

Jag insåg då att jag inte skulle hinna till Coach station. Så det blev att i mörkret hitta det jäkla stoppet vid trainstation. Jag gick rakt på det så det var ju bra.

Vid busshållplatsen stod 2 män som bara det skrek frireligiös om. De satte sig ngr rader framför mig.

Efter 30 min kommer en av dem fram till mig och håller ngt slags religiöst blad i handen.

- Good evening Sir, I think this might interest you
- What is it?
- It is information about how you can improve your life.
- I am so sorry but I suck cock
- Eeeeee OOOhhh well then I guess you are not interested??!!
- No I am not, have a pleasent evening
- EeEEE hmhm thank you


Kommentarer
Postat av: Ponte

Bra svar! Det ska vidskeplingarna ha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback