Tips om jobb på Åland

Hej Pierre

Vilka jobb skulle du vilja tipsa om på Åland?

/Mimmi

Hej Mimmi
EEEEE.....blandar du ihop mig med arbetsförmedlingen i Mariehamn??????

Ok jag sitter o dricker kaffe så jag kan väl ge några förslag:

1.
Teknisk chef
Ålands hälso- och sjukvård lediganslår härmed en ordinarie tjänst som TEKNISK CHEF för verksamhetsenheten Teknisk service.
2.
Nyhetschef
Ålandstidningen är Ålands största tidning med en stabil upplaga och en stark ekonomi. Vi kommer ut sex dagar i veckan och trycks helt och hållet i fyrfärg. Vårt uppdrag är att berätta om allt som berör ålänningarna.
3.
Sjukskötare
Ålands centralsjukhus lediganslår följande tjänster:
* Två SJUKSKÖTARE med aktuell placering vid IVA/DIALYS enheten.
* En SJUKSKÖTARE med aktuell placering vid KIR.AVD.
4.
Distributionschef
Ålands Pressdistribution Ab:s verksamhet omfattar import och distribution av dagstidningar, tidskrifter och serietidningar. Företaget är generalagent på Åland för rikssvensk press och finländsk press.
5.
Beredskapschef
Ålands distrikt är ett av Finlands Röda Kors´ 12 distrikt och har 16 lokalavdelningar. Distriktet har i dagsläget ca 1650 medlemmar och kansliet ligger i Mariehamn

Läs mer om lediga tjänster på Åland

Alltså nu vill jag fan ha provision av Ålands landskapsregering!!!!!!!!!

//Pierre

Kommentarer
Postat av: Ron

Oavlönat hushållsarbete går alltid att hitta annars. Välkommen till Åland ifall nån är på väg.. :-)

2007-05-19 @ 15:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback