Tältknullaren är tillbaka

Hej igen

Jag tycker du är lite orättvis. Ja jag är gift. Att jag ligger med män är inget hon märker av.

Vi lever ett fullt normalt familjeliv. Du skulle inte heller kunna motså en snygg kille med XXX som man bara vill XXXXX och ta XXXXXX i XXXXXX.

Vad är ditt problem? Alla måste få leva sitt liv.

/Per

Läs tidigare brev

Hej Per

Vilken del är svår att förstå? Du är ett svin som är otrogen mot din fru. Plus att du utsätter även henne för smittrisk eftersom du inte skyddar dig under dina sexlekar med män!!

Pierre

Kommentarer
Postat av: Suhrskan

Jamen JÖSSES hur jävla korkad kan man vara???
Först otrogen mot frun....(vilket jag tyvärr tror är mycket vanligt i liknande situationer)
Sen inte skydda sig sicket svin!!! Hur fan kan du bara riskera din fru och familj med att inte skydda dig om du nu ska knulla runt!! SKÄMS!!!

2007-05-08 @ 18:56:00
Postat av: blogg_bohemen

Än en gång; bra svarat, Pierre!

Postat av: M L

Ja det värsta e ju helt klart att idioten inte skyddar sig...

2007-05-08 @ 22:02:27
Postat av: Fabror C

Bra rutet, Pierre!

2007-05-09 @ 09:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback