Svar

Nu har jag svarat på så många frågor. Nu skulle jag vilja ha svar från mina läsare.

Ditt namn/nick/pseudo:

Har vi träffats på riktigt?

Vad för slags jobb tycker du passar mig?

Chef eller inte?

Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm

Passar jag verkligen som sambo?

Var skulle jag ha ett sommarhus?

Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok?

Om jag kan det, vad skulle boken handla om?

Vem är jag mest elakast mot på bloggen?

Vem är min största supporter på bloggen?

Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Pierre

Så strukturerar vi det fint och kopierar detta:
Ditt namn/nick/pseudo:
Har vi träffats på riktigt?
Vad för slags jobb tycker du passar mig?
Chef eller inte?
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm
Passar jag verkligen som sambo?
Var skulle jag ha ett sommarhus?
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok?
Om jag kan det, vad skulle boken handla om?
Vem är jag mest elakast mot på bloggen?
Vem är min största supporter på bloggen?
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen?

2007-05-25 @ 00:49:31
Postat av: Anki

Ditt namn/nick/pseudo: Anki
Har vi träffats på riktigt? Nej
Vad för slags jobb tycker du passar mig? Marketing
Chef eller inte? Vet inte
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm
Jag tror du blir kvar i Lyon
Passar jag verkligen som sambo? Nej, du är den eviga singeln.
Var skulle jag ha ett sommarhus? Åland?
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok? Ja
Om jag kan det, vad skulle boken handla om? Ditt liv
Vem är jag mest elakast mot på bloggen? Vet inte
Vem är min största supporter på bloggen? Vet inte
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen? Sex, sex och mera sex!!!

2007-05-25 @ 01:07:44
Postat av: Ponte

Ditt namn/nick/pseudo: ponte
Har vi träffats på riktigt? Nix
Vad för slags jobb tycker du passar mig? Bordellpappa? Sol-och-vårare?
Chef eller inte? Klart fall av chef
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm - på rivieran annars London (du är lite anglofil tycker jag)
Passar jag verkligen som sambo? Japp, med 4 hemmahunkar
Var skulle jag ha ett sommarhus? här i Skåne, var annars?
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok? Oh ja
Om jag kan det, vad skulle boken handla om? Bastuklubb (besök i terapeutiskt syfte), läderklubb (besök i studiesyfte), Dark room (besök i fotografiskt syfte)
Vem är jag mest elakast mot på bloggen? Big Mummy kanske, men hon verkar kunna bita tillbaka rätt bra.
Vem är min största supporter på bloggen? Har du någon?
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen? Se punkten om boken längre upp.

Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Ditt namn/nick/pseudo: Västmanländska i Skåne-exil
Har vi träffats på riktigt? Oh ja!
Vad för slags jobb tycker du passar mig? Du skulle ha satsat på stå upp-karriären :)
Chef eller inte? Jo, kanske
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm
Tycker du passar rätt bra i Stockholm
Passar jag verkligen som sambo? Vet inte
Var skulle jag ha ett sommarhus? Åland
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok? Absolut!
Om jag kan det, vad skulle boken handla om? Din spännande flykt från au-pairlivet i Holland och/eller din landsförvisning från Schweiz
Vem är jag mest elakast mot på bloggen? Dina mammmor
Vem är min största supporter på bloggen? Annika kanske
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen? Den har redan allt!

2007-05-25 @ 11:20:14
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: Pierre

Ditt namn/nick/pseudo: Pierre
Har vi träffats på riktigt? Nej
Vad för slags jobb tycker du passar mig? Ett dä man får skvallra?
Chef eller inte? Mellanchef
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: London
Passar jag verkligen som sambo? Ja, kanske med fria tyglar? Stort hus på landet med hundar?
Var skulle jag ha ett sommarhus? Småland?
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok? Ja.
Om jag kan det, vad skulle boken handla om? Ditt sätt att se på världen - vilket vore det mest intressanta att läsa om. Och om du nånsin gör det - gör det underhållande och läsvärt. Tänk att andra ska lägga många fina timmar av deras eget liv på att läsa om någon annans liv.
Vem är jag mest elakast mot på bloggen? Kan inte alla karaktärer..
Vem är min största supporter på bloggen? Du själv
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen? Allt. Mer av allt.
(är ju nybörjare här och vet knaååt nåt om dig eller dina läsare. Men det är ju ganska roligt. Bara man inte ruttnar bort framför fatorn. Mindre dator, mera vin!

2007-05-25 @ 13:36:41
URL: http://pierreness.com
Postat av: Big Mummy

Ditt namn/nick/pseudo: Big Mummy
Har vi träffats på riktigt? Vi har t.o.m. sovit tillsammans!
Vad för slags jobb tycker du passar mig? Sängprovare?
Chef eller inte? Absolut inte! Diplomati och opartiskhet - är det du det?
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm? Stockholm, alltid nära till ett grovsoprum.
Passar jag verkligen som sambo? Gör inte alla det?
Var skulle jag ha ett sommarhus? I Boulognerskogen.
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok? Absolut.
Om jag kan det, vad skulle boken handla om? Vad som helst förutom avhållsamhet, bantning och städning.
Vem är jag mest elakast mot på bloggen? Svårt att säga, kanske mig, men då kontrar jag med att man inte kan använda komparation efter ordet "mest". Det heter "mest elak"!
Vem är min största supporter på bloggen? Men det är ju jag!
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen? Det som inte beskrivits här kan ju inte vara värt att veta?!?

2007-05-25 @ 13:43:00
URL: http://www.BigMummyForPresident.nu
Postat av: Miss E

Ditt namn/nick/pseudo:
-Miss E
Har vi träffats på riktigt?
-Ooo jaaa du har berikat mitt liv och saknaden är stor!
Vad för slags jobb tycker du passar mig?
-Stå-uppare, krönikör och författare (dock ej barnböcker).
Chef eller inte?
-Inte chef. Endast eget ansvar.
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm.
- Du är ju så kontinental vad det gäller arbetstider och religös så jag röstar på mindre stad en France där tron är mer utpräglad. sedan gillar du ju cidre oxå.
Passar jag verkligen som sambo?
-Du är huslig och sällskaplig så jag tror att ett rikare hemmaliv med sambo skulle passa dig fint och göra din sambo lycklig. Något säger mig dock att barn inte riktikt skulle rymmas i hemmet.(?)
Var skulle jag ha ett sommarhus?
-Åland
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok?
-ooo ja! mer än väl.
Om jag kan det, vad skulle boken handla om?
-kärlek, mänskliga relationer och karriär.
Vem är jag mest elakast mot på bloggen?
-Mammorna
Vem är min största supporter på bloggen?
-Mamma E
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen?
-Mer om din uppväxt, flytten till stockholm....och kollegorna såklart. Gärna kommentarer om dina brevvänner, om de samtycker såklart.
Kram Miss E.

2007-05-25 @ 13:58:24
Postat av: Mamma E

Ditt namn/nick/pseudo: Mamma E
Har vi träffats på riktigt? Ja
Vad för slags jobb tycker du passar mig? Möjligheterna är många.
Chef eller inte? Varför inte, men inte min chef tack
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Stockholm
Passar jag verkligen som sambo? Ja, du är ju både döpt och konfirmerad
Var skulle jag ha ett sommarhus? Åland, Bergshamra
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok? Absolut
Om jag kan det, vad skulle boken handla om? Dig själv.
Vem är jag mest elakast mot på bloggen? Mammorna
Vem är min största supporter på bloggen? Mammorna
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen? Var får du allt ifrån?

2007-05-25 @ 15:32:20
Postat av: Suhrskan


Ditt namn/nick/pseudo: Suhrskan
Har vi träffats på riktigt?
Japp......vi var ju grannar en gång i tiden ......tog lång tid innan vi drack det där vinet och nu tjatar vi om det igen....*ASG*
Vad för slags jobb tycker du passar mig?
på Se & Hör??? *S* Tror du har ett bra job idag som du kan klättra inom om du vill.
Chef eller inte? mellanchef tror jag mer är din grej.....
Vilken av följande städer passar jag att bo i?:
Stockholm så klart men ibland måste du iväg på vädring...
Passar jag verkligen som sambo?
Tror jag absolut....du behöver nog någon som tar hand om dig och du någon att ta hand om.
Var skulle jag ha ett sommarhus?
i mälardalen
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok?
Ja
kalrt du kan!
Om jag kan det, vad skulle boken handla om?
Bög livet givetvis!
Vem är jag mest elakast mot på bloggen?
Dig själv? Big mummy?
Vem är min största supporter på bloggen?
Kan det vara den där mystiska Sumpan bon ?
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen?
Allt det där du definitivt inte skriver om idag! *S*

2007-05-25 @ 19:59:31
Postat av: Suhrskan


Ditt namn/nick/pseudo: Suhrskan
Har vi träffats på riktigt?
Japp......vi var ju grannar en gång i tiden ......tog lång tid innan vi drack det där vinet och nu tjatar vi om det igen....*ASG*
Vad för slags jobb tycker du passar mig?
på Se & Hör??? *S* Tror du har ett bra job idag som du kan klättra inom om du vill.
Chef eller inte? mellanchef tror jag mer är din grej.....
Vilken av följande städer passar jag att bo i?:
Stockholm så klart men ibland måste du iväg på vädring...
Passar jag verkligen som sambo?
Tror jag absolut....du behöver nog någon som tar hand om dig och du någon att ta hand om.
Var skulle jag ha ett sommarhus?
i mälardalen
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok?
Ja
kalrt du kan!
Om jag kan det, vad skulle boken handla om?
Bög livet givetvis!
Vem är jag mest elakast mot på bloggen?
Dig själv? Big mummy?
Vem är min största supporter på bloggen?
Kan det vara den där mystiska Sumpan bon ?
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen?
Allt det där du definitivt inte skriver om idag! *S*

2007-05-25 @ 19:59:59
Postat av: wonder who?

Ditt namn/nick/pseudo: I wonder Who?
Har vi träffats på riktigt? tror det...
Vad för slags jobb tycker du passar mig? ifrågasättande medarbetare, inte chef men på rejält kvalificerad mellannivå
Chef eller inte? se ovan
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm
tror nog att du längtar tillbaka till Stockholm trots allt
Passar jag verkligen som sambo? ja det tror jag - med rätt person med rätt inställning (du vet "sesam öppna dig"....
Var skulle jag ha ett sommarhus?
inte
vet jag - Åland talar du ju dig varm om eller varför inte någonstans runt Mälaren för att komma tillbaka till dina rötter
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok? ja, om du kan skippa ditt behov att gömma dig bakom en ironisk mask och låta ditt verkliga jag komma fram
Om jag kan det, vad skulle boken handla om?
se ovan - kanske om hur du landade där du är nu?
Vem är jag mest elakast mot på bloggen? alla kvinnor som kanske är medarbetare????
Vem är min största supporter på bloggen? se ovan - alla dessa kvinnor som du trackar och som verkar hantera det på ett väldigt bra sätt:-)
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen? mer om vad du känner - egentligen.... mer genomtänkta mindre inlägg, förre korta "putslustiga" kommentarer och sexanspelningar. jag tillhör dem som inte tror att bögar är mera sexfixerade än andra men när man läser bögbloggar så kan man lätt förledas att tro att det är så????

2007-05-25 @ 20:27:24
Postat av: Annika

Ditt namn/nick/pseudo: Annika
Har vi träffats på riktigt? Nej inte än.
Vad för slags jobb tycker du passar mig? Allt inom Sales eller Marketing. Folk som jobbar inom detta gebit snackar mycket, och det gör ju du. Du maste nog dock träna pa CBS lingo (Corporate bullshit). Du är fortfarande lite för ärlig.
Chef eller inte? Absolut inte. Du gillar människor, men skulle alltid sta pa de anställdas sida. Som företagsledare eller chef maste man ha annat ocksa i atanke. Det har inte du. Kanske skulle ett jobb med ansvar för ekonomin ändra pa det.
Vilken av följande städer passar jag att bo i?: Lyon, Paris, London, Oxford eller Stockholm. Alla utom Stockholm :) Du är alldeles för utatriktad för Sverige.
Passar jag verkligen som sambo? Ja det tror jag verkligen. Du är lojal och trogen mot de du gillar/älskar. Det visar din blogg med alla mammor.
Var skulle jag ha ett sommarhus? Aland antagligen.
Tror du jag kan skriva en skönlitterär bok? Tveksamt. Men svaret maste nog bli ja. Du maste bara lära dig att sortera dina tankar.
Om jag kan det, vad skulle boken handla om? Om dig själv för nat annat känner du inte till.
Vem är jag mest elakast mot på bloggen? Alla som skriver vassa kommentarer.
Vem är min största supporter på bloggen? Alla som kommenterar.
Vad skulle du vilja veta som inte tagits upp på bloggen? Ditt privatliv förstas. Alla knull (fast helst inte i detalj please), pojkar du gillar och inte gillar. Ju mer privat, desto mer läser vi. Fast det gör vi ju redan förstas (glömde det :).

2007-05-25 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback