Slösaktig slampa

Hej

Jag skulle vilja ha svar på dessa frågor.
(Pierres svar i fet stil).

Hur har du kunnat göra av med CSN-pengarna? Du verkar ju inte ha gjort något!

Tro mig, det går så lät så i UK. Detta är ett mycket dyrt land och SEK är en svag valuta.

Vad ångrar du med din vistelse i UK?

Njaaa, tror inte jag ångrar något. Hade ju inte behövt gå på dejter med svin men att de var svin kunde jag ju inte veta innan.

Tror du att du blir kvar permanent i Frankrike?

Nej, det tror jag inte.

Vad är sämst i England, maten eller sexet?

Omöjligt att säga. Pest eller kolera....

Trodde du Sverige skulle vinna ESC?

Nej det trodde jag absolut inte.

Är du för fri sex?

Fri? Ja jag tycker inte man ska behöva betala för det.

Läser du några andra bloggar?

Jo lite till och från.

Hur många har du legat med i UK?

Jag är så pryd så jag svarar inte på sånt

Niklas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback