Sex i cykelgarage

Hej Pierre

Jag har läst din blogg de senaste dagarna. Jag har varit tillsammans med min pojkvän i fem år. Jag är inget annat än otrogen. Efter jobbet försöker jag smita förbi en park eller videoklubb för lite snabb sex. Jag letar hela tiden efter sexkontakter på nätet. Ibland går jag ner och knullar i cykelgaraget medan min pv fixar middag.

Jag kör alltid med oskyddat sex.

Jag mår dåligt av detta. Vad ska jag göra?

//XXX XXXXXXX


Hej!

Ja du inte vet jag....usch va svårt. Du måste ju ta dig ur detta på något sätt. Venhälsan på Södersjukhuset har en psykenhet som jobbar med sexmissbrukare. Om du bor i Stockholm kanske du kan testa det.

Men annars har jag inga vettiga råd. Jag får åter igen uppmana till kloka kommentarer här.

Pierre

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Ponte

Oj då, jag känner mig pryd och stockkonservativ plötsligt... Cykelgarage kan väl inte vara värst bekvämt eller?

Postat av: Pierre

RÅD PONTE!! Inte bekvämlighetstips :-)

2007-05-07 @ 15:03:40
Postat av: Annika

Pröva med självkontroll!

2007-05-07 @ 15:46:42
Postat av: Fru p

Dra på en kondom för bövelen, kan du ju tipsa om!!!

2007-05-07 @ 15:52:09
Postat av: Ponte

Ett förslag kan ju vara kemisk kastrering eller ett kyskhetsbälte för män

2007-05-07 @ 21:33:06
URL: http://pontec.blogspot.com/
Postat av: Kusin C

Ja skydda sig ar ju ett maste speciellt om man ar otrogen. Men jag tror nog att det ar TERAPI TERAPI TERAPI som galler. Alla skulle ma bra av terapi aven om man inte har nagra allvarliga problem, men man far sa manga insikter och man kan nog sla sig sjalv in pa ratt bana. Konfronteras med sig sjalv helt enkelt! Det leder till nya insikter och ev forandring

2007-05-08 @ 10:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback