Semifinal

UK visar inte ESC-semifinalen. Någon som vet om den visas på nätet?

Kommentarer
Postat av: Sara

ESC, vad är det för något???

Postat av: Pierre

Eurovision Song Contest

Du är inte bög va? :-)

2007-05-07 @ 22:44:23
Postat av: M L

What?! Va dåligt av UK....Du måste ju heja på Island...

2007-05-07 @ 22:46:31
Postat av: Big Mummy

Så jäkla synd att UK har en garanterad plats i finalen oavsett deras placering - de hade helt klart fått kvala nästa år med tanke på vad det är för skit de skickar i år!
Men som svar på din fråga så tror jag att både semifinal och final sänds online på eurovision.tv

2007-05-07 @ 22:54:50
Postat av: Linda

Va! Har de slutat visa finalen i England? Tvingade alltid min brittiska rumskompisar att titta tillsammans med mig när jag bodde i London. Till deras stora förtret. Nu hade väl iofs inte ESC den största publik siffran i England, men ändå! Har du verkligen kollat igenom alla kanaler? Annars hoppas jag att du kan följa finalen på nätet. Det är ju bara ett måste!

2007-05-08 @ 19:39:38
Postat av: Pierre

Lugn i stormen. Det handlar endast om SEMI-finalen

2007-05-08 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback