Öppna förhållanden

Ponte tog över ämnet om otrogna bögar. Han tog dock upp ett ämne jag glömde: Öppna förhållanden

Detta är ju ett vanlig fenomen i bögvärlden. Inom relationen sätter man upp olika regler för hur man får kXXXXa runt. Vissa låter det vara helt fritt medan andra kanske har regler att båda ska vara med.

Jag känner massa som lever enligt detta. Men det finns dock ofta ett minus: Bara en av dem är genuint intresserade av detta och den andra hänger på bara för att han älskar den andra så mycket. Detta tycker jag är så tragiskt och man blir ju fan gråtmild när man ser det.







Det är en slags metod för notoriskt otrogna att rensa samvetet och leva i ett förhållande. Ja nu finns det väl grader i helvetet men jag kan inte för mitt liv förstå poängen med att leva i ett förhållande om ens liv går ut på att leta kXk online eller på bastuklubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback