Ok att ha sex med bästa vännen?

Fick denna mejlad till mig.

Kan man ha sex med sin bästa vän? Nej

Är det rätt att vara otrogen om man är bisexuell? Nej, det är ju lika fel det.

Är det ok att ha sex på offentliga platser där man kan bli påkommen? Näää jag tycker inte det. Ska man ha sex ute så får man vill hitta något undangömt.

Är det ok att ha trekant? Ja vill alla tre så kan man ju knappast förbjuda det.

Får man ljuga? Ja ibland.

Kan man vara kär i flera samtidigt? Nej inte jag men det finns det säkert folk som kan vara.

Får man stjäla? Nej

Är öppna förhållanden bra? Vet inte. Säkert för vissa.

Får man använda sexleksaker? Eeeee ja jag hade väl inte tänkt införa ngn lag mot det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback