Min pojkvän ligger med andra

Hej Pierre

Jag läste ett tidigare inlägg om öppna förhållanden. Och jag har tänkt på det flera dagar.

Jag har varit ihop med min pv i fem år. Vi bestämde från starten att det skulle vara ett öppet förhållande. Eller det var snarare han som bestämde det.

Vi har haft trekanter flera ggr men jag tycker inte att det är något kul. Det blir liksom min pv som har sex med den andra killen.

Min pv går ofta på cruisingställen som Långholmen och Frescati. Sedan kommer han hem och berättar om det för mig. Jag låtsas tycka det är coolt. Han vill att jag ska följa med men jag pallar inte. Jag vill inte se honom ha sex med andra.

Jag älskar honom. Vad ska jag göra?

Pontus E

Tja Pontus!

Först skrev jag ett svar som gick ut på att du skulle försöka pratat med din pv. Ok det kanske du skulle göra.

Men vad fan är det för kass relation??? Packa din väskor och stick!!

Det finns fan ingen relation som är värd att lida för. Du kommer aldrig bli lycklig.

Spring - Stick - Lämna!!!!!!!!!!!!

Ja jag vet att det är tufft. Men vill du ha mitt råd så är det det enda jag kan ge!!

Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback