Mejlstorm

Ja herregud vad det kom mejl om min flykt från Sverige. Vi får ta detta från början.

Förra året insåg jag att jag skulle vilja har en riktig utbildning inom kommunikation/marknadsföring.

Sverige var för dyrt. Så jag hittade denna utbildning i Oxford. Jag kom in och tog tjänstledigt ett år.

Det har varit en enormt nyttig erfarenhet och jag har lärt mig massor. Visst jag har fått offra mycket av fritiden men det har det har det varit värt.

Den 1 juni till 22 december ska jag plugga franska i Lyon. Klarar jag språknivån framåt hösten tänker jag lägga till kurser i marketing.

Detta år är alltså en investering i mig själv. 1 januari ligger jag hemma och rullar runt naken i min lgh i Sumpan. Förhoppningsvis ser jag tebax på ett lyckat år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback