Måtte aldrig de där gröna nissarna styra vår utrikespolitik!!

Reinfeldt är vår statsminister. Så det är helt ok att träffar Bush.

Vilket förbaskat gnäll det är i alla bloggar om detta. Nej jag gillar inte heller Bush. Men vad ska Fredrik göra? Kedja fast sig i Vita huset och naken sjunga "We shall overcome" för att protestera mot kriget i Irak?

Väx upp!! När jag läser bloggarna så inser jag att de där maskrosälskande naiva flummisar i det gröna partiet aldrig kommer kunna styra vår utrikespolitik!!!

Vem ska den gröna utrikesministern kunna besöka? Färöarna och Åland??!!

Läs mer om besöker på dn.se

Kommentarer
Postat av: Mats

Nej,men han skulle kunna framföra synpunkter,vilket är,eller borde vara,en statsministers uppgift.Nu är det ju antagligen så att han inte ens har några vettiga åsikter och om han hade det skulle han inte våga framföra dem.
Kalla gärna miljöpartister för naiva flummisar,men det tror jag inte du gör den dag vädret slår tillbaks mot oss.

2007-05-17 @ 14:42:50
Postat av: Ponte

Klart han skulle ha tvingat Bush till att servera ekologiskt kaffe, det hade varit en framgång... Åland kan ju vara kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback