Låt männen gå nakna

Jag läste att Danske Folkeparti vill förbjuda slöja i Danmark.

Ja men herregud, vad är nu detta? Det finns ju massa saker som man kan irritera sig på men inte fan kan man stifta lagar om det.

Jag tycker att det är för jävligt att snygga män inte alltid går med bar överkropp men inte fan kommer jag bli politiker för att driva igen en lokal lag i Sundbyberg att alla snygga män ska vara halvnäcka.

Och vem ska då bedöma vad som är slöja och vad är sjal och vad är bara en dålig hårdag? Skärpning Danmark!!

Läs mer på svd.se

Kommentarer
Postat av: Annarki

idiots.

Postat av: Smaajlet

Håller me dej, (okej, kanske inte om nakna män o så ^^) men att Danmark borde skärpa sej. Mina föräldrar sa att Danmark inte har nåt annat att klaga på så visst, tog de den här ämnet istället

2007-05-18 @ 18:46:30
Postat av: Linda

haha. bra sagt!

2007-05-20 @ 23:56:50
URL: http://hysterica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback