Kusin C has left the building

Ja jag kom iväg med bussen. Eller coach som det tvunget heter här. Bus är bara lokalbuss. De stirrar bara konstigt på mig när jag kallar det för the bus to London.

Nu var jag ute i god tid tack och lov för dte var vägarbete i London så hela resan tog 2,5 timme. Lika bra jag inte åkte igår för chaufförenb sa att en del resor hade tagit 4 timmar. Att jämföra med den 1h som det tog hem nu.

Snurrade mig via Green Park till Leicester Square där Kusin C och den småländska Lolitan väntade. Jag och Kusin C började som vanligt med ett praktgräl om vem som är fetast.

Sedan svängde vi in på Leicester Square och drack cappuccino.

Därefter började den stora jakten på ett matställe. Vi gick och gick. Vi skulle inte ha kinesiskt. Men efter X timmar jakt stod vi utanför Mr Wu:s buffé. Och det var faktiskt bra men fan va man åt.

Vi avslutade på ett hak vid Piccadily innan våra vägar skildes åt vid Green Park.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback