Komma ihåg sina sängkamrater

Mamma X har lärt mig att man alltid ska komma ihåg namnen på dem som man gått till sängs med.

Under året har jag chattat med en kille jag träffade i Montpellier. Han var trevlig och ok.

Nu har han frågat om jag skulle vilja komma ner en helg när jag är i Lyon. Ja men visst, det är ju bara någon timme med TGV så.

Det pinsamma är att jag absolut INTE kommer ihåg hans namn. Är helt borta ur mitt minne. Men han minns mitt namn väldigt väl.

Mmmm en vltr fransman. Jobbar på bank. Snygg svensk bil. Läcker lgh nära Australian. Men va fan heter karln???!!!


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Herregud, tänk om du skulle sitta och rabbla namnen på alla du har nuppat med! Det skulle ju ta så lång tid så jag skulle vara död och begraven innan du kacklat klart!

För nytillkomna läsare - tänk dig följande scenario:
Du beställer hem hela Sveriges telefonkataloger och sitter och rabblar namnen ett efter ett. När du är klar så beställer du hem Storbritanniens och Frankrikes kataloger och för säkerhets skull även katalogen från Åland och Gibraltar. Nu förstår...

2007-05-07 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback