Kan heterosexualitet botas??

Reagerar du på något speciellt sätt när du ser heterosexuella kyssas öppet på gatan?

Nej inte nu längre. Jag är rätt van och open-minded

 Bör heterosexuella få adoptera?

Jo så länge de är ok som föräldrar så tycker jag det är bra. Finns många barn i världen som behöver ett hem.
 
Tycker du att heterosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Jo men det är så vackert med en brudklänning.
 
Syns heterosexuella för mycket nu för tiden?

Kanske lite grann men de måste ju också få finnas :-)


Kan man bota heterosexualitet?

Näää det är nog något man är född med.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Reagerar du på något speciellt sätt när du ser heterosexuella kyssas öppet på gatan?

Bör heterosexuella få adoptera?

Tycker du att heterosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Syns heterosexuella för mycket nu för tiden?

Kan man bota heterosexualitet?


Kopiera gärna men ange källan

2007-05-06 @ 23:17:03
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Hi, hi - detta var riktigt roligt. Det är så himla nyttigt att sätta saker i perspektiv ibland! Det är så många saker som tas för givet. Men jag är glad att du är för att heterosexuella får gifta sig och jag skickar en bild sedan på min fina klänning ;)
(du har inte ångrat dig? Ingen tur till Skåne?)

Du har varit en otroligt ambitiös bloggare i helgen måste jag också bara få säga. Man får ju lite komplex - jag klarar oftast bara att få till ett inlägg om dagen. Men det är ju mer än vissa andra vi känner ;)

Postat av: Pierre

Så du ska verkligen stå brud? När sker detta?

2007-05-07 @ 11:51:44
Postat av: Västmanländska i Skåneexil

Jodå, i juli. Äntligen blir jag en ärbar kvinna.

2007-05-07 @ 13:07:25
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback