IKEA

Jag försökte hålla en konversation med interaktiva Anna på ikea.se

- Hej, varför är jag singel?
- Jag vet inte svaret på det.

- Kan jag vara naken på IKEA?
- IKEA säljer heminredningsartiklar.

- Hur blir jag tillfredsställd hos er?
-  Vi har hög kvalité.

- Bör jag stanna permanent i Frankrike?
- Vi har varuhus utanför Sverige.

- Vad är enklaste sättet att gå ner i vikt?
- Vilken vikt är du intresserad av?

- Fru P sliter ut sängar väldigt ofta. Vad gör man?
- Vi har madrasser av hög kvalité.

- Bör homosexuella få adoptera?
- Sexuell läggning är helt oväsentligt. Låt oss tala IKEA.

- Kan man ha sex på IKEA?
- Det är inget jag vill prata om.

Oj oj vad skulle man inte göra för att få vara med på en personalfest på IKEA...






Kommentarer
Postat av: fru p

har vi inte haft en flytt dit???

2007-05-24 @ 14:06:06
Postat av: Pierre (en annan pierre)

Helt briljant!

Postat av: Kusin C

Ja men Anna är ju så pryd och trist, jag har också ställt sexfrågor men hon vägrar svara, fast jag pratade med holländska Anna.

2007-05-24 @ 18:24:21
Postat av: Irene

Hahahha kul ju!

2007-05-24 @ 22:47:14
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback