"Homosexualitet finns inte - det är bara lathet"

Jag har sagt det många gånger. Men jag måste säga det igen. Jag förstår inte hur småbarnsföräldrar orkar med sina liv.

Läser Kajsa Ingemarssons bok "Inte enklare än så". Jag blir svettig bara av att läsa det. Barnvakt, dagis, mat karriär och en kanonår är när man har sex efter 2 veckor in på året????!!!

Två veckor??!!! Herregud, det skulle vara mitt katastrofår.

Fast man har ju lite föräldraledighet förstås.....

Jag måste ha valt att bli bög. Orkar inte med sånt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Nä men det orkar jag heller inte med. Valde inte att blir hetero, men sa blev det. Valde bort barn och familj dock. Och har det bra...

2007-05-20 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback